قهوه ی داغ 2

این وبلاگ برای تخصصی تر شدن ماشینالات و ادامه ی وبلاگ قهوه ی داغ تشکیل شده است

قهوه ی داغ 2

این وبلاگ برای تخصصی تر شدن ماشینالات و ادامه ی وبلاگ قهوه ی داغ تشکیل شده است

تاییدکیفیت تندر90 اتوماتیک ایران خودرو توسط رنوی فرانسه

به گزارش ایکوپرس، محمد رضا معتمد معاون تولید تندر90 ایران خودرو در مراسم برگزاری تست تندر90 دنده اتوماتیک ایران خودرو توسط خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با بازدید اخیرمدیران ارشد شرکت رنوفرانسه از خطوط تولیدتندر90 اتوماتیک ایران خودرو، ویژگی های فنی ، عملکردی وکیفیتی این خودرو به تایید رسید.


وی افزود : برنامه تولید تندر90 اتوماتیک ایران خودرو درسال آینده 15 هزار دستگاه است .


معتمدتاکیدکرد:خطوط تولید این خودرو به صورت کامل با استانداردکیفیت رنو که از استانداردهای مطرح و به روز اروپا محسوب می شود، مطابقت دارد.


معاون تولید تندر90 ایران خودرو میزان رضایت مشتریان از تندر90 بر اساس اطلاعات سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته را 5. 72 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: ایران خودرو تنها سایت تولید کننده تندر90 دنده اتوماتیک در دنیا است.


وی گفت: مجوز تولید انبوه تندر90 دنده اتوماتیک در تاریخ 30 دی ماه سال جاری از شرکت رنوی فرانسه اخذ شد و برای این پروژه بیش از 67 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.


معتمد از مهم ترین ویژگی تندر90 دنده اتوماتیک را، سهولت رانندگی درترافیک شهری، کاهش استهلاک گیربکس و متعلقات، عملکرد بسیار خوب و اطمینان خاطر در سر بالایی و سرپایینی و عدم امکان سرقت خودرو درحالت قرار گرفتن در وضعیت پارک عنوان کرد.


معاون تولید تندر90 ایران خودرو تصریح کرد: تندر اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است که منطبق بر محصولات روز دنیا به حساب می آید و همچنین این گیربکس دارای قابلیت را نندگی در جاده لغزنده است.


 وی مهم ترین تفاوت های بین تندر90 معمولی و دنده اتوماتیک را نمایش وضعیت دنده در قسمت نمایشگر جلو آمپر، تغییر دسته دنده و پوسته سپر جلو عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: مصرف سوخت تندر90 دنده اتوماتیک در سیکل ترکیبی ( شهر -جاده ) 3. 8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.


معاون تولید تندر90 ایران خودرو افزود: حجم موتور تندر90 دنده اتوماتیک، 1600 سی سی و دارای 16 سوپاپ مجهز به سیستم انتقال قدرت چهار دنده اتوماتیک است و استاندارد آلایندگی یورو چهار را پاس می کند. 


وی تعداد نمایندگی های ارائه خدمات پس از فروش تندر90 دنده اتوماتیک رادر حال حاضر 36 نمایندگی عنوان و خاطر نشان کرد: با همکاری شرکت ایساکو ، به تدریج تعداد نماینگی های پایلوت نیز افزایش خواهد یافت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد