قهوه ی داغ 2

این وبلاگ برای تخصصی تر شدن ماشینالات و ادامه ی وبلاگ قهوه ی داغ تشکیل شده است

قهوه ی داغ 2

این وبلاگ برای تخصصی تر شدن ماشینالات و ادامه ی وبلاگ قهوه ی داغ تشکیل شده است

معرفی سه نسخه جدید توسط فولکس واگن


مجله ماشین – کمپانی «فولکس واگن» نسخه های جدید مدل gti و بیتل را در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو معرفی کرد.
شایان توجه است، این نسخه ها از تمامی امکانات مدل های پایه بهره مند هستند.
 vw gti wolfsburg edition
این نسخه (تصویر آن را مشاهده می کنید) با رینگ های 18 اینچی، پدالهای تعویض دنده پشت فرمان، تودوزی قرمز رنگ داخلی و جعبه دنده های 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک عرضه می شود. تنها 2000 دستگاه از این نسخه تولید خواهد گشت. قیمت مدل پایه آن 25095 دلار تعیین شده است.
vw gti driver’s edition
عرضه این مدل از تابستان امسال آغاز خواهد شد. سانروف، ناوبری، رینگ های 18 اینچی، پدالهای تعویض دنده پشت فرمان، تودوزی قرمز رنگ و روکش تمام چرم داخلی از جمله شاخصه های آن به شمار می روند. قیمت پایه این مدل با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک 29695 دلار تعیین شده و سهم بازار ایالات متحده از آن تنها 3000 دستگاه خواهد بود.
vw beetle r-line
این مدل از اواسط سال جاری میلادی و با امکاناتی نظیر: رینگ های 19 اینچی آلومینیومی، تایرهای 4 فصل پنچررو، خطوط مسابقه ای، چراغهای زنون، کنترلرهای روی فرمان، پدالهای اسپرت، تودوزی تمام چرم داخلی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ناوبری و سیستم صوتی پیشرفته به همراه آمپلی فایر و ساب ووفرهای قدرتمند عرضه می گردد.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مسئولین فولکس واگن، اعلام قیمت بیتل r-line را به کمی قبل از آغاز فروش موکول کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد